Dzisiejsza, rozwinięta technologicznie rzeczywistość zachęca nas różnego rodzaju wygodnymi innowacjami i przydatnymi rozwiązaniami. Dlatego właśnie niezwykle popularne stało się korzystanie z płatności online. Współczesny rynek...
Geolokalizacja marketingowa dotyczy emisji reklam na urządzeniach przenośnych, jak smartfon, które lokalizowane są przez GPS-y bądź BTS-y, tj. Base Transceiver Station, bazowe stacje przekaźnikowe. W praktyce oznacza to, że określony...
Rozwój rozwiązań geolokalizacyjnych w aplikacjach mobilnych nabiera rozpędu. Wciąż opracowywane są innowacje, dedykowane biznesowi, rozrywce oraz działaniom marketingowym. Chcąc jak najlepiej wykorzystać możliwości oprogramowania...
Encyklopedyczne definicja geolokalizacja stwierdza, że jest to położenie oraz proces określania geograficznego położenia fizycznych przedmiotów albo osób typowo za pomocą GPS lub adresu IP urządzenia. Położenie określane jest...
Każdy dzisiejszy e-przedsiębiorca prędzej czy później będzie musiał stanąć przed jedną z ważniejszych decyzji w jego e-biznesie, czyli wybranie właściwego dostawcy internetowych płatności. Nie jest to łatwa decyzja, dlatego warto...
W dzisiejszej, rozwiniętej technologicznie rzeczywistości, popularne jest korzystanie z e-płatności. Rynek e-commerce oferuje coraz nowsze systemy i metody płatności, które dostosowane są do potrzeb zarówno e-przedsiębiorców, jak i...
E-klienci sklepów internetowych cenią sobie głównie bezpieczeństwo oraz wygodę podczas dokonywania zakupów w sieci. Polscy konsumenci coraz częściej i chętniej kupują w sieci, mogąc w ten sposób zaoszczędzić wiele czasu, a...