• Lata doświadczeń w biznesie
  • kontakt@webfan.pl

Metody płatności online: e-rata

Metody płatności online: e-rata

Zakupy w sieci cenimy sobie przede wszystkim za wygodę i łatwość ich dokonywania. Rynek e-commerce ma w sobie ogromny potencjał, o czym świadczy ciągłe ulepszanie dostępnych metod płatności online. W walce o klienta, e-przedsiębiorcy starają się słuchać i szybko odpowiadać na aktualne potrzeby e-konsumentów. Jedną z nich jest chęć nabywania towarów i usług w sieci na raty. Pośrednicy płatności online, jak Dotpay, wprowadzili więc w ramach swoich usług wygodny i przyjazny system ratalny.

Zdarza się, że dany produkt w ofercie e-sklepu przyciąga naszą uwagę, jednak całościowa cena zniechęca nas do zakupu. Najczęściej jest tak, że skrupulatnie planujemy wydatki i zapłacenie w całości za pewne produkty zwyczajnie wykracza poza nas miesięczny budżet. Co innego jeśli byłaby możliwość rozłożenia należności na raty? Oto i jest. Dotpay wprowadził opcję, która zakupy online uczyniła jeszcze wygodniejszymi. Nie dość, że nie musisz wychodzić z domu, żeby nabywać towary, to teraz możesz wziąć je na raty bez konieczności udawania się do sklepu czy banku i wypełniania stosu dokumentów.

Jeszcze nigdy nie było tak wygodnie
W tej chwili coraz więcej sklepów internetowych buduje swoją ofertę z myślą o maksymalnym komforcie swoich klientów. Wynika to z tego, że konkurencja na rynku e-commerce jest naprawdę ostra. Aby przetrwać, trzeba zdobyć stałych i zaufanych klientów, którzy będą do regularnie do sklepu wracać. Dobrze zatem, jeśli e-przedsiębiorca zdecyduje się na współpracę z operatorami szybkich płatności online, jak Dotpay, oferujących wygodne opcje ratalne. Wówczas posiadacz konta w serwisie Dotpay dostaje możliwość zrobienia zakupów przy opcji „płatności odroczonej”. Oznacza to, że operator płaci sklepowi wymaganą kwotę, a klient sklepu ma określony czas na uregulowanie swoich zaległości. Żadne odsetki nie są naliczane. Klient może w otrzymanym czasie zapoznać się z zakupionym towarem i jeśli nie będzie spełniał jego oczekiwań, ma pełne prawo go zwrócić do sklepu.

Głos konsumenta
To e-konsumenci doprowadzili do wprowadzenia tej innowacji, poprzez ciągłe zwracanie uwagi na prawa konsumenckie i coraz bardziej świadome kupowanie. E-przedsiębiorcy zdali sobie sprawę, że to od komfortu klienta zależy ich sukces. Stąd rozbudowanie rat online o tzw. opcję przerywaną. Polega to na tym, że sklepy obsługiwane przez serwisy płatności online mogą oferować klientom możliwość dodania produktu do koszyka, a następnie przerwanie zakupów pozostając w tej samej fazie. Klient może dokończyć zakup w innym czasie, na innym urządzeniu. Lista zakupów w koszyku pozostanie ta sama.

Udostępnij:

Zobacz